#Warszawa

Pierwszy raz w Warszawie :)

Witajcie. :) Dzisiaj przychodzę do Was z notką ze zdjęciami z Warszawy. Wczoraj po raz pierwszy byłam w stolicy. Głównym celem naszej wycieczki było Centrum Nauki Kopernik, więc nic innego nie zwiedzaliśmy. Niestety. Wyjechaliśmy o 6 rano ze Śląska i o 10 już byliśmy w McDonaldzie na przedmieściach Warszawy. Byliśmy tam niecałą godzinę, a potem przejechaliśmy autobusem przez centrum. Oczywiście zdjęcia robiłam przez brudną autobusową szybę, ponieważ nie mogliśmy się zatrzymać. Ogólnie Warszawa zrobiła na mnie duże wrażenie. Od razu ją polubiłam. Żałuję, że nie mogłam być tam dłużej i pochodzić po centrum.







O 12 dotarliśmy do Centrum Nauki Kopernik, w którym było świetnie. Pomimo, że było dużo ludzi, mogliśmy zobaczyć wiele rzeczy. Byliśmy w planetarium i w "teatrze wysokich napięć". Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze tam pojadę.  :)







A na koniec dodam jeszcze zdjęcia, które zrobiliśmy przed McDonaldem. :)
"Hanysy w Warszawie"




A wy byliście w Warszawie? W Centrum Nauki Kopernik byliście? :)
Buziaki :*

Komentarze

  1. Świetny wpis ! :) Ja na wakacje wybieram się do Warszawy i już nie mogę się doczekać :) Cudowne zdjęcia ,jestem pod wielkim wrażeniem ! :)

    Czy mogłabyś kliknąć w linki które znajdują się w najnowszym wpisie choies ? Byłabym Ci bardzo wdzięczna :)
    ♥♥♥
    ♥ Mój Blog ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadnę do Warszawy w maju, ale na kilka dni, aby wszystko zobaczyć dokładnie i bez pośpiechu. Słyszałam, że w planetarium jest naprawdę cudownie, wiele ciekawych rzeczy, a zdjęcia świetne. Uwielbiam takie klasowe, luźne, na pewno dobra pamiątka.
    alenajpierwkawa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć:) W Warszawie byłam kilka razy-bardzo mi siępodoba jako miasto-jest co oglądać i zwiedzać! Super zdjęcia, spontaniczne, pamiątka na lata:) Dziękuję za odwiedziny na blogu, pozdrawiam! Marta
    martaiblog.blogspot.com <-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie byłam w Warszawie, a nie mam daleko, więc muszę sobie niedługo zorganizować takową wycieczkę.
    Warszawa jest cudownym miastem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nigdy nie byłam w Warszawie;/;

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czasami pomieszkuję w Warszawie i muszę przyznać,że już trochę mi się znudziła ;)
    W CNK mi się podobało chociaż największą frajdę miał mój chłopak.
    Pozdrawiam,
    http://roksolena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty