Słoik nutelli lepszy od chłopaka?

Czytając tytuł możecie się domyślić, o czym będzie dzisiejszy post. A więc takie pytanie dostałam kilka dni temu na asku i zainspirowało mnie ono do dłuższej odpowiedzi.

Przejdźmy do konkretów. Czy słoik nutelli i chłopak mają ze sobą coś wspólnego? Ja uważam, że mają zarówno wady jak i zalety. Tylko teraz trzeba rozstrzygnąć, które ma więcej zalet niż wad. :))
























Zalety nutelli: poprawia humor, podnosi poziom glukozy, jest przepyszna, można ją jeść ze wszystkim, nie olewa nas, haha. :)
Wady nutelli: jest bardzo kaloryczna, tuczy, nie potrafi przytulać.
Zalety chłopaków: łatwo poprawiają humor, mówią nam komplementy, czasami potrafią pocieszyć, niektórzy fajnie przytulają. :"D
Wady chłopaków: często olewają, ranią nawet o tym nie wiedząc, tak łatwo jak poprawiają humor mogą go zepsuć, czasami nie da się ich zrozumieć.





Ja jestem na razie w kropce, bo nie mam ani chłopaka, ani nutelli w domu, więc trudno mi stwierdzić czy słoik nutelli jest lepszy od chłopaka. Z biegiem czasu pewnie się przekonam. :')

To trochę komiczne, że porównuję jedzenie do człowieka, ale mam nadzieję, że odbierzecie to z przymrużeniem oka, tak jak ja to pisałam. :)
A jak Wy odpowiedzielibyście na to pytanie? :)





Dzisiejsze zdjęcia, to po prostu zdjęcia z nieplanowanego wyjazdu nad jezioro z rodzinką. Pomimo dużego wiatru pogoda była świetna. Na zdjęciach ja i moja siostra. ;)

Na dzisiaj to już wszystko. Buziaki. :*

Komentarze

  1. ja zdecydowanie wybrałabym chłopaka - pewnie dlatego, że UWAGA nie znoszę nutelli hahah tak dobrze usłyszałaś, znajomi mówią mi, że jestem z kosmosu :D
    fajne zdjęcia, jesteś bardzo ładna :)

    imhusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie na pewno byłby lepszy słoik nutelii. Tylko szkoda,że nie ma takiej co nie tuczy. Jakoś nie potrzebuję chłopaka, radzę sobie świetnie,sama :D Super zdjęcia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no.. raczej chłopaak :D nutella idzie w boczki a chłopak nie! xd
    super zdjęcia mega radosne :)
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w domu mam nutelle hahahaha :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, to prawda z tymi chłopakami i nutella :) może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. według mnie wszystkich chłopaków nie powinno się wkładać do jednej szufladki :P Ale zgodzę się co do tego, że ich nigdy się nie zrozumie...A nutella..cóż nie jem słodkiego :P

    blog
    http://madeline-girl.blogspot.com/
    yt
    http://goo.gl/gD4OT6

    OdpowiedzUsuń
  7. ja obecnie zajadam się nutellą ^^, a ze chłopaka nie mam, to wybieram nutellę haha :D!
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweet pictures

    www.drownedinfashiondreams.blogspot.it
    If you want to follow each other, let me know

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha ciekawe porównanie!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny blog i bardzo interesujący post! Ciekawe zdjęcia! Gratuluje! Czekam na kolejne wpisy!
    Zapraszam do siebie ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne zdjęcia :) W sumie nie wiem co jest lepsze czy nutella czy chłopak bo narazie i to i to nie jest u mnie obecne :P
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pewnie,że lepiej mieć chłopaka niż słoik nutelli,ale czasami tylko ten słoik Cię zrozumie :P

    klikniesz w link do koszuli w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja akurat mam nutelle xdd
    A mi sie zdaje, ze wyglada to tak...
    Glowa nutella, sercem chlopak..serce nie mysli niestety. :/
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back

    OdpowiedzUsuń
  16. jasne, z nutelli chociaż są korzyści :)
    mogłabym prosić o poklikanie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam wole nutelle, bo chłopaka nie ma (jestem samo wystarczalna haha)
    Śliczne zdjęcia !
    Trzymaj się cieplutko!
    W wolnym czasie zapraszam lu-sia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że Nutella. I nawet mam na stanie. <3
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Hah fajy post :D
    Ja akurat nie lubie nutelli
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wybrałabym chyba nutellę haha.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc, to sama nie wiem co bym wybrała, bo jedno i drugie może dawać szczęście :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej. Przejrzałam Twojego bloga i strasznie mi się spodobał. Jesteś młodą, śliczną dziewczyną. Chciałabym abyś mi pomogła. Chce pomóc osobą, które są dziećmi alkoholików bądz w pobliżu siebie mają kogoś takiego. Mam nadzieje, że się zgodzisz i pomożesz mi zrobić coś wielkiego. Wystarczy wpis oznaczenie mojego bloga, bądź wpomnienie o mojej akcji w nowym poście, cokolwiek. Nie licze na popularność tylko chce pomóc. Z góory dziekuje.

    http://idealnieniieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super post! :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam wolę Nutellę. Może i nie potrafi przytulać, ale jej smak mi wszystko wynagradza. ❤
    ________________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja aktualnie wolę Nutellę niż chłopaka.
    Nie potrzebuję go gdyż nie mam takiego zapotrzebowania.

    Zapraszam do mnie
    http://wixiandalex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo oryginalny post, nigdy nie spotkałam się z takim porównaniem haha! :D
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  27. nawet gdybym miała do wyboru milion słoików nutelli albo miliard w życiu bym ich nie wybrała. miłośc to najpiękniejsze uczucie na świecie, każdy to powie, kto jej zazna ;)
    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post o snapchacie ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Chłopak, a gdy darzy Ciebie szczerą miłością, to nawet najlepsze słodycze świata nie przebiją go <3
    Mój blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. zależy jaki chłopak :D czasami może nie mieć tych wszystkich złych wad, a nutella? zawsze będzie bardzo kaloryczna, tuczyć i nie nauczy się przytulać haha :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Nutella nie patrzy na to jak wyglądasz, kocha cię bezgranicznie ;DDDD
    Może obs za obs? Odp u mnie :>
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bym wybrała chłopaka :D Kupił by mi nutelle haha :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niby tak, ale nutella nie przytuli, nie pocieszy ;D

    noeellesworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. oD NUTTELI będziemy grubi :D
    Obs?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Najlepiej i słoik nutelli i chłopak :D świetne zdjęcia! ♥

    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  36. Nutella najlepsza hahah. :) Już Ciebie obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! :)
    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. Generalnie chłopak, ale jak się pokłócicie to nutella jest niezastąpiona! :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwacja za obserwacje ? ;) jeśli tak odpisz na moim blogu ;)
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mam chłopaka, ale wiesz nawet jak będe miała, to kto mi wtedy zabroni nutelli ???
    Chyba i to i to ♥
    może obs za obs ?
    zapraszam do siebie
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie razem wygladacie
    zapraszam do mnie --> www.dlifebook.blogspot.com jak już bedziesz to zostaw ślad po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. super zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Hello,

    Nice pics ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny post!
    Obs za obs?
    http://paula-pola-nikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty