I po świętach ...

Na te święta czekałam od listopada.. Teraz wydaje mi się, że niepotrzebnie. Mam wrażenie, że z roku na rok święta są coraz mniej "świąteczne". W gimnazjum na Wigilii klasowej zawsze dzieliliśmy się opłatkiem, śpiewaliśmy kolędy. W liceum tego nie było i nie ukrywam trochę mi tego brakowało. Świąteczny shopping był dla mnie męczący.. 3 godziny chodzenia po galerii od sklepu do sklepu.. Miałam wrażenie, że w każdym było to samo. 



Wigilia w moim domu była jednym z najmilszych akcentów w te święta. W pierwszy dzień świąt miałam krótki występ w kościele, który zakończył się tym, że się zestresowałam,  wyleciałam i schowałam się, na resztę nabożeństwa. :) Potem u babci był rodzinny obiad. W drugi dzień świąt w końcu pojechałam z rodzicami i siostrą na "Listy do M2" . Jeżeli jeszcze na tym nie byliście, a słyszeliście, że film jest 'przereklamowany', powiem Wam, że uważam, że to nieprawda. Dla mnie film był świetny. Świąteczna komedia romantyczna. Nie każdej osobie podobał się ten film, ale ja go bardzo polecam. :)


Ja niestety w te święta miałam trochę niewyparzony język. Napisałam coś, co mnie dręczyło od dawna, ale powinnam była zachować to dla siebie. Ale prawda jest taka, że uczymy się na błędach, więc ja także mam nauczkę na przyszłość. 
Podsumowując.. Po raz kolejny wydaje mi się, że magia świąteczna występuje tylko w filmach, u mnie.. nigdy. Ale na pewno spędziłam dużo czasu z rodziną, z czego bardzo się cieszę. Dostałam mnóstwo słodyczy, które kocham.. Tylko jak tu dbać o swoją linię? :) A jak minęły Wasze święta? :))

P.S. Tak! Zmieniłam nazwę bloga. Wcześniej było "Sometimes we need a little magic" , teraz jest "Metr dwadzieścia w kapeluszu" .. możecie się domyślić czemu. :)

Komentarze

  1. Świetna nazwa bloga ;) Miałam obejrzeć Listy do M 2 ale zabrakło na to czasu, u mnie święta minęły bardzo szybko ;)
    Zapraszam na nowego bloga miło będzie jak wpadniesz i zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Madziko ♥ Jak zawsze cudowny post :))
    Czekam na wspólną sesje ☺
    Do zobaczenia :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful pictures. I'm your new GFC follower # 58 if you want to come on my blog. Happy New Year ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. SWieta tak szybko mineły, teraz nowy rok
    czas poszaleć w karnawale

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdjęcia :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do świąt to wszyscy ich wyczekujemy, a mijają niezwykle szybko i całe przygotowania trwają znaaacznie dłużej niż one same. Ale w tym też ich urok. A co do klimatu świątecznego i odczuwania świąt właśnie, to zgadzam się w 100% z osobą, która kiedyś powiedziała, że to jest w nas. My sami wewnątrz siebie tworzymy lub nie ten klimat, bo w świętach o duchowe przygotowanie przecież chodzi a nie o obżeranie się, o światełka choinkowe itd.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami samo oczekiwanie na święta ma w sobie więcej świątecznej magi niż same święta ;) Bardzo podoba mi się twój blog i sposób pisania, dlatego zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty